Lite skoj... eller inte alls kanske...

2011-09-23 @ 21:45:36
Alltså förstår mej inte alls på vad vissa tänker på eller med...
Bara för att man skriver en sak så tar de åt sej, det är samma som jag skrev om i ett inlägg här på bloggen för några månader sedan ---> här kan ni läsa om det <---

Jag menar, måste jag skriva ut namn hela tiden på vilka det gäller, kan man inte få vara lite privat trots att det är på internet man skriver???
Ok, att man inte kan vara 100% privat på internet, men vissa ggr kanske man inte vill vara 100% offentlig heller!

Jag förstår inte hur man kan orka engagera sej i allt som skrivs på internet och i bloggar/på FB.

Aja, vill man veta allt så har man sökt sej till helt fel människa om de tror att de ska få reda på saker om mej, för jag säger inget som jag inte vill att nån obehörig ska veta..
Det finns några i mitt liv som vet allt om allt jag skriver och så ska det förbli!

Så ni andra - fortsätt gissa och prata om mej, det gör mej inget ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0