Lite önskningar eller tankar kanske ;)

2011-03-21 @ 15:29:45

Hm, hur ska jag börja detta nu då, så det låter "bra"?!

Har börjat att inse att det kanske inte är så "bara" det här med att blogga :s
Har hållit på nu i nästan 4 år och jag har för det mesta gillat att skriva om det som känns viktigt för mej, men åxå om sånt som jag retar mej på.

Men nu på senare tid så verkar det nästan vara som om att alla är ute efter att man ska bli ovänner med varandra och drar egna slutsatser efter mina ord/inlägg..

Tro mej, jag är inte arg på nån pga detta ;) och jag kan förstå att det kan missuppfattas om man inte sätter ut namn på personer man skriver om, MEN då kommer jag till detta: varför ska jag hänga ut personer som jag är arg på här i bloggen?

Det räcker gott och väl med att ni läsare vet att jag är arg, eller what so ever!?

Detta är min blogg och jag skriver vad jag vill i den och om nån stör sej på det, kom till mej ist för att springa med osanningar hos andra.

Nej som sagt jag förstår att det är lätt att dra egna slutsatser av bara lite text och där det inte står nåt namn, men denna gången var det inte som nån trodde ;)

I´m not mad at all, just respect me and my feelings and thoughts!


Kommentarer
Postat av: Bodil

Kramiz och fika blir det snart =)

2011-03-21 @ 23:53:00
URL: http://trollmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0