Svar på tal!!!!

2011-11-22 @ 20:18:22
Hade fått en sån "nice" kommentar på mitt föregående inlägg som jag bara måste ta mej tid att svara på.. trots att den gör mej så otroligt irriterad!!



Mikaela jansson
om Skitdag - bokstavligt talat!!:

"Gå till doktorn och få Antideppresiva tabletter.
Ska du se att du kommer att älska livet.
Det låter som du är depprimerad, tabletterna gör så du slutar att älta saker som inte behövs, och går vidare."


För det första: vad får dej att tro att jag är deprimerad??
Bara för att jag kanske skriver saker som att jag är trött har ont osv. så behöver väl faniemej inte det betyda att jag är deprimerad för det heller!?

För det andra: Vadå älta saker??
Jag vill kanske veta vad för "problem" MIN son har i magen så jag vet om det krävs medicinering eller annan kost!
Nog för att han bara går 15h/v. på dagis så är det väl kanske inte så kul att ha honom hemma hela tiden.. han behöver faktiskt leka med andra barn.
Och så länge han är dålig i magen så får jag inte lämna honom på dagis eller inte ens låta honom leka med andra pga smittorisken!!!

P.S. Jag älskar mitt liv, men har inte alla nåt som de stör sej på?
Läs inte min blogg om du tycker att jag ältar!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0