Skitdag - bokstavligt talat!!

2011-11-18 @ 15:11:31

OBS!! OM DU ÄR KÄNSLIG SÅ BÖR DU INTE LÄSA DETTA INLÄGG!!!!


Började min dag med att byta en skitblöja och efter det har jag hunnit med att byta 2 till - dock inte i samma mängd men ändå!!??

Fattar inte vad det är som är felet i magen på trollet nu för tiden?

Han har ju varit lite dålig i magen en längre tid, men inte visat några som helst andra tecken på tex. magsjuka..
Och nu denna vecka har det eskalerat, och det kan jag absolut inte förstå - han har bara varit hemma och inte träffat nån som är sjuk, och ändå blir det bara värre och värre :/

Mamma trodde det kunde vara nåt efter förkylningen som är kvar i magen på honom, eftersom han har varit förkyld nu 4ggr på 6v.
Så kanske det är det.. eller så är det nån form av allergi?
Laktosintolerans som jag har, är det inte, för nån form av mjölk har han inte fått denna veckan så isf OM det skulle vara gluten då???!!

Gahhh, blir galen på att spekulera på detta..

Nu känner jag att det är dax för blöja nr 4 :/

Suck!


Kommentarer
Postat av: Mikaela jansson

Gå till doktorn och få Antideppresiva tabletter.

Ska du se att du kommer att älska livet.

Det låter som du är depprimerad, tabletterna gör så du slutar att älta saker som inte behövs, och går vidare.

2011-11-20 @ 21:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0