Dag 30 – Ett sista ögonblick

2011-01-30 @ 22:20:00

Så har vi kommit till den allra sista dagen i denna utmaning som egentligen skulle ha varit klar för länge sedan, men pga personliga grejjer så blev det lite förseningar i planeringen :)

Alltså, sista dagen idag.. då ska vi se vad vi kan skriva om för ett sista ögonblick.

Mitt sista ögonblick som jag har valt att skriva om är ett känsligt sådant, för mej iaf.

Det är om den hemska dagen då vi bestämde oss för att låta Rocky somna in ;(

Jag var med under hela tiden, från det att vi sitter i väntrummet hos veterinären tills det att han sluter sina ögon och tar sitt sista andetag.
Efter han hade fått sprutan så tittade han på mej med sina bruna ögon och jag kunde mej nästan höra honom säga: "tack för detta", sedan tog han en djup suck och det var hans sista!

Om ni klickar ---> här <---så kan ni läsa mer om Rocky!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0