I miss U so much!

2008-02-04 @ 13:20:03
I dag är det som jag skrev i går 6år sedan älskade Rocky försvann från våra liv...
Han var den mest underbaraste hunden jag någonsin träffat.

Jag tänkte berätta lite om honom.

Vi hämtade honom när han var 8 veckor gammal, då var han en ung "pojke" som var busigare än allt.
Jag minns första kvällen vi hade honom, han satt under trappan och gnällde, jag frågade min mamma varför och svaret blev att han saknar sina syskon.

Rocky tyckte om att åka bil, men han kunde inte hoppa in själv i bilen utan hoppade upp med framtassarna så fick man lyfta in bakdelen på honom.
Han älskade som sagt att åka bil, men blev tyvärr så åksjuk så att han kunde inte ligga ner utan han fick sitta och det var länge det.. åkte vi i 3 timmar i ett, då satt han hela långa vägen åxå!!

Husvagnssemester var inte hans stora hobby; han vägrade att äta när vi var på semester, han drack nätt och jämt vatten!

Med åren så blev han mer och mer tjurig; och på slutet så vägrade han till och med gå ut och gå med "husse".

Mot slutet så började han få svårt att gå i snön så det var nog hans höfter som spökade.
Sista natten han fanns så låg han ute i hallen och tog sig inte upp, så mamma gick dit och bredde på honom en filt; dagen efter så gick han ut och skulle kissa, men när han kom in och drack vatten så rann det bara rätt igenom honom och han kissade ner hela golvet!!!

Kl. 13.10 måndagen den 4 februari 2002 så drog min allra bästa vän sitt sista andetag.


image98




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0