Bilder från vårt hem... äntligen! Blir dagens bild

2008-03-10 @ 15:30:56
Nu har jag varit duktig och tagit kort på vårat lilla men mysiga hem *äntligen*
Så håll till godo för här kommer dem (bättre sent än aldrig).



Så här möts ni när ni kommer hem till oss!
Skylten köpte jag via Jotex och passar kanon hemma här *tycker jag*


Ena delen av vårt (stora) kök





Åxå köket (om ni inte ser det vill säga)
köksbord, stolar och lampa som Micke köpte till jul, det ni kan läsa om
här



Delen av köket som är mot hallen och nej vi bedriver inte försäljning av dataskärmar, de är trasiga eller lånade...



Sovrummet, klaga inte över vår obäddade säng... Ser ni Mercedes som ligger i husses säng??



Vardagsrummet



Vardagsrummet igen, "datahörnan"



TV:bänk kombinerad med fågelhörna!


Måste bara lägga in en bild på gumman när hon ligger i sängen åxå..




Då har ni sett bilder från vårt hem...
Toaletten ville jag verkligen inte knäppa några bilder på idag för det hänger kläder på tork!



Kommentarer
Postat av: Tu Madre

tack för kommentaren.
hon borde åtminstone få nn slags stöd för att ta hand om dem :( stackars barn.

2008-03-10 @ 17:27:53
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se
Postat av: Tu Madre

kul inlägg, alltid roligt att kika in hos andra :D snyggt!

2008-03-10 @ 17:28:21
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se
Postat av: Tu Madre

No poroblm. Ha en bra dag!

2008-03-11 @ 08:25:15
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0