Sjuk!

2007-12-29 @ 14:51:06
Godafton på mina kära läsare!!



 Just nu är det inget bra med lilla mej *tycker synd om mej* för jag har gått och blivit förkyld, men ändå är jag liiite piggare idag än vad jag var igår!

Har nyss varit ute med Mercedes och hon blev rädd för en tant med spark som gick förbi oss, såg ganska roligt ut när svansen blev dubbelt så tjock som katten och hon morrar och fräser


Gubben har farit ut till Haga för att köpa ett nytt köksbord, stolar och en ny kökslampa som han hittat på Blocket, så man får väl hoppas på att det blir fint i vårt (stora) kök.
Själv så hoppas man att man ska bli någorlunda frisk tills nyår då det blir party party!
 
Nej nu så blir det nog en kopp med varmt och gott kaffe (första koppen för idag) framför TV:n.
Senare: Vila, vila och vila

Ses När vi hörs.
Love Ya´ll
//Madde
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0