Välkommen 2012

2012-01-01 @ 18:12:28
Önskar att jag hade kunnat skriva nåt i stil med: Vilken sjujäkla fest vi var på igår - nyår som det var o allt..
Men tyvärr!!
Jag vaknade igår morse vid 10 tiden och kände mej allmänt pissdålig och vid 13-tiden var det bara att ta med sej hinken o lägga sej igen - behöver jag säga mer än MAGSJUKA!!!

Det känns ju ändå som att det kvittar för min del, då vi ändå inte hade nåt inplanerat inför gårdagen, men hade kanske kunnat vara lite skoj och kunna vara med o titta på raketerna med min son.. :( Aja det kommer fler nyårsaftnar :)

Lilleman låg ju i magsjuka natten mot fredag, men precis som för Micke så var den över efter bara ett par timmar, medans för mej ja, precis hela dagen o kvällen låg jag - fyy fan!!

Imorrn är det dax för jobb för Micke igen och jag o Simon ska väl försöka att röja undan lite av julen och dona på lite här hemma.. OM det inte är för kallt så kanske vi tar o går ut en stund åxå.
Ja, jag vet att det är 48h som gäller efter magsjuka, men om jag tar med mej Simon ut så han får leka lite och vi inte träffar nån så är det riskfritt, eller hur??

Fortsätter imorrn med listan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0