Storstädning...

2012-01-08 @ 13:46:44

Snart är denna helg o därmed vecka slut, 2012:s första vecka!

Simon har varit i Timrå i natt o vi fick faktiskt lite gjort hemma igår em/kväll - för en gångs skull :)
Vi plockade undan i Simons rum, bolltältet är borta o vi möblerade om lite.

Jag tog mej ett glas vin på kvällskvisten o fortsatte städningen i vardagsrummet, så där röjde jag ur bokhyllan som skulle ha behövts göras för minst 6mån sen *haha*

Under tiden som jag plockade i bokhyllan så höll Micke på med lite röjning i källaren så jag fick ha sällskap av Mats (förutom vinet då :) )

Idag ska jag inte göra nå mer avancerat än att tvätta o plocka fram lite gardiner inför veckan som kommer då jag hade tänkt att plocka bort julen här på Gullrisvägen 23 :)
Simon ska ju på dagis på tisdag - som det ser ut nu, så då tänkte jag passa på att fixa lite mer!

Nu: Kaffe

Lite randombilder, klickbara!

 Mammas lilla jultomte <3

 Ena delen av Simons rum (obäddad säng, jag vet)

 Här var ju bolltältet förut. Bollsäcken är kvar pga alla bollar inte återfunna ännu!

 Där inne kan man gömma sej - när mamma städat ut allt rat därifrån :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0