Sjukt trött

2012-01-11 @ 22:33:52
 Såå jäkla sjukt trött som jag har varit idag var det länge sedan jag var!
Jag vaknade vid 6 imorse o ja, visst jag hade inte sovit direkt superbraa heller då Simon varit lite febrig under natten så han bara låg o gnydde på.
Men iaf, så klev vi upp då jag o Lilleman, tog febern på honom o den stannade på 38.1 så hans dagisstart skjuts upp en vecka, men det gör väl inget det heller..?

Vid 8-tiden så somnade vi om bägge två, på soffan alldeles ihop kurade som två sillar :) och sov till 12 (läs. iaf Simon, jag vaknade vid 11)!
Febern var som bortblåst efter 12 iaf..

Sen har hela dagen gått och vi har legat på soffan i pyjamaserna ända till efter 14-tiden o vi har sovit till o från under hela kvällen!?

Simon verkar ha somnat för natten nu och jag ska hjälpa Micke lite i köket och sen funderar jag åxå på att krypa ner i sängen.

Skriver en rad imorrn o fortsätter med min utmaning!

Avslutar detta på samma sätt som jag började  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0