Pinsam tystnad

2012-01-19 @ 15:01:00

Alltså sorry för mina dåliga uppdateringar denna vecka - det är fanimej skamligt!!
Men till min ursäkt hör det till saken att jag har varit väldigt produktiv hela veckan :)

I måndags, ja då var vi ju till Bodil på fika o bus, men det vet ni ju för i måndags skrev jag ju en liiten rad iaf.

På tisdag så var det dax för (en veckas försenad) dagisstart för Lilleman, och döm av min förvåning när det bara var att lämna av honom o gå, utan minsta grin eller gnäll!?
Efter lämning av barn och handling på ICA så styrde jag kosan hemövers och började med mitt plockande.

Hade detta på listan att göra denna vecka:

○ Dammsuga och torka i kök, vardagsrum och toa
○ Tvätta
○ Röja undan det sista fr. julen - lite gardiner o dukar

Och tro på fan.. allt är gjort!
Håller på att tvätta lite nu med, men annars så är det klart :)

Nästa vecka fortsätter jag med hallen och sovrummet och datarummet tar jag i helgen när ändå Simon är i Timrå :)

Igår ja, då hade jag Micke hemma och han hjälpte till lite han med, så då gick det liite snabbare ;)
och sen på kvällskvisten kom Mats på middag o bus med Simon *haha*

Idag har jag o Simon varit ute i snön o busat i ca 1½timma :)
Ja, han skulle egentligen på dagis imorse, men kollade ut kl. 8 (då hade motorvärmaren stått på sen halv7) och såg hur isig o snöig bilen var fortfarande, så ringde till dagis o tog ledigt idag.
Men va´ gör det??
Vi har ju myst till morron och varit ute och nu sover han på soffan efter en liten sen lunch :) ;)

Näe, fortsätta med mitt en stund till..

See Ya´ll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0