Mitt i januari.. typ

2012-01-16 @ 22:06:47

Tjolahoppsan....

Idag har jag och Lilleman varit o fikat/busat hos Bodil med barn :)
Mycket trevligt precis som alltid och väääldigt skönt att få surra av sej lite samt att få lite råd o tips ♥

Efter middagen så kom Mats o Henke en sväng - på en kopp kaffe och lite surr :)
Henke kan det att koka kaffe han ;) ;)

Micke han for på lite ärenden på kvällskvisten och har nästan alldeles nyss kommit hem igen.
Simon sitter i sin säng o skriker på hjälp, vet ej om han har blivit som de senila på vissa boenden som ligger i sängen o ropar på hjälp hela dagarna... *skämt åsido*

Imorrn ska (äntligen) lilleman på dagis.. känns lite väl taskigt att skriva äntligen, men har lite småsaker att pyssla med hemma och eftersom han varit hemma i typ 5veckor ska det bli väldigt skönt med lite ensamtid ett par timmar - men tomt, som vanligt!!

Trött som attans är jag.. vaknade först vid 6 imorse, sen vid halv 9 då sotaren kom - gudskelov gjorde han det han skulle utan att ringa på dörren som han brukar göra ibland (beroende på vem det är som sotar)!
Halv 10 då klev vi upp och vaknade väl inte till förrän efter 10 nån gång, men såå kan det vara ibland..

Näe, nu ska jag ta på min kvällspigge son ny blöja o pyjamasen, sen ska han faktiskt i säng - vare sej han vill eller ej!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0