Mina favoritskor

2012-01-02 @ 17:33:11

Hm, vad svårt!

Förr när jag hade kjol eller typ litet finare byxor så hade jag alltid stövlar eller typ högklackade sandaler på fötterna.
Men efter min knäskada så vågar jag inte gå runt i sånt just för att OM man skulle råka kliva lite snett eller så ja, då kommer mitt knä att paja totalt igen och det vill jag verkligen inte!!

Så nu för tiden blir det joggingskor eller platta vanliga (läs. trista) skor ist.. men visst finns det snygga stövlar utan klack åxå, men då kommer vi till nästa problem; mina tjocka vader!
Jag får inte ner fötterna i såna där stövlar med dragkedja eller så och får jag ner hela foten ja, då får jag inte upp dragkedjan ist :/


  • Tre saker du inte visste om mig
  • Mitt favoritland
  • Favoritsaker
  • Det här språket vill jag prata flytande
  • Dåliga vanor och laster
  • Bloggfavoriter
  • Mina favoritskor
  • Tre saker på min att-göra-innan-jag-dör-lista
  • Mitt bästa sminktips
  • Min favoritbutik
  • Så här var jag i skolan
  • Vanliga fördomar om mig
  • En person som alltid gör mig glad
  • Mitt drömyrke
  • Bästa resan
  • Det här får mig att skratta
  • Det här gör jag aldrig om
  • Bästa filmen
  • Min första tanke när jag vaknade idag
  • Det här drömde jag om inatt
  • Så här kommer jag vara som gammal
  • Vad ska mina barn heta
  • Mitt favoritresemål
  • Någon jag aldrig kommer släppa taget om
  • Barndomsminne
  • Min musiksmak
  • Min första pojkvän
  • Bästa tv-serien
  • Bästa tidsfördrivet

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0