Min favoritbutik

2012-01-05 @ 23:47:16
Det måste vara ICA... näärå bara skoja :)

Det beror väl på vad jag ska handla för nåt egentligen.
Handlar jag mat så vill jag helst handla på ICA Maxi i Birsta alt. Coop i Birsta.
Ska jag ha nåt i klädväg så brukar faktiskt H&M funka kanon, men även Lindex, Åhléns osv.
Beställer jag kläder så är det faktiskt Halens som är nr 1 på min lista - billigt, bra kvalité o snyggt :)



Tre saker du inte visste om mig
  • Mitt favoritland
  • Favoritsaker
  • Det här språket vill jag prata flytande
  • Dåliga vanor och laster
  • Bloggfavoriter
  • Mina favoritskor
  • Tre saker på min att-göra-innan-jag-dör-lista
  • Mitt bästa sminktips
  • Min favoritbutik
  • Så här var jag i skolan
  • Vanliga fördomar om mig
  • En person som alltid gör mig glad
  • Mitt drömyrke
  • Bästa resan
  • Det här får mig att skratta
  • Det här gör jag aldrig om
  • Bästa filmen
  • Min första tanke när jag vaknade idag
  • Det här drömde jag om inatt
  • Så här kommer jag vara som gammal
  • Vad ska mina barn heta
  • Mitt favoritresemål
  • Någon jag aldrig kommer släppa taget om
  • Barndomsminne
  • Min musiksmak
  • Min första pojkvän
  • Bästa tv-serien
  • Bästa tidsfördrivet

  • Kommentarer
    Postat av: Anna Sevo

    Hej Madde och hur glada blir inte vi när vi läser ditt blogginlägg om oss? Det värmer vårt halenshjärta något enormt ska du veta. När du handlat och kanske vill lägga ut på din blogg och tipsa dina läsare så har jag ett tips. Om du vill locka våra kunder att kika in till din blogg...



    Det är viktigt att du länkar rätt om det ska fungera:

    1. Skriv ett blogginlägg

    2. Gå in på den specifika produktsidan på www.halens.se och kopiera adressen. Obs! Använd produktens sida, inte förstasidans adress!

    3. Länka till den kopierade adressen från ditt blogginlägg

    4. Pinga http://www.twingly.com/ping så att vi vet att du länkat till oss

    5. Efter ett tag dyker länken till din blogg upp på Halens.se. Du hamnar nu både under senast bloggat på startsidan samt direkt under produkten.



    Tips! På alla produktsidor finns det en ”Blogga”-knapp. Genom att trycka på “blogga”-knappen får du en färdig länk som dessutom innehåller bilden på produkten.



    Lycka till och tack än en gång för dina fina ord om oss :-) hälsar Anna från Halens

    2012-01-09 @ 11:08:32
    URL: http://blogg.halens.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0