Lång dag

2012-01-09 @ 21:26:57
Denna måndag måste fan gå till världshistorien som den längsta dagen i Madeleine Lindholms liv!!
Har inte kunnat göra nåt alls för jag har gått runt o varit trött (mina sömnproblem, vet ni) + att det har varit såå kallt o ruggigt ute att vi inte heller kunde gå ut en stund!?

Micke var hem en sväng efter jobbet men for lika snabbt igen, pga tyskarna behövde hjälp att få hem sängarna de köpt på IKEA.. så han skulle köpa med sej lite mat, men ännu har han inte kommit hem :/
Tur att Lilleman fick i sej lite middag förut iaf!

Ja, nu sover lilltrollet sen en timma tillbax, så han lär väl vakna lagomt då en annan ska krypa ner (som vanligt), men det får jag ta.. lär ju ändå inte få sova i natt heller..?!

Imorrn är det ju dagisstart, men om han blir uppe i natt så får han vara hemma imorrn och vi kör igång på onsdag ist :)
Dessutom har jag ingen barnstol i bilen, för den står här inne på hallgolvet och kanske inte Micke känner sej manad att ge sej ut o montera in den när han kommer hem!
Förhoppningsvis är det liite mildare väder imorrn så vi kan vara ute en liten stund OM det blir så..?

Igår skulle jag ju fortsätta städningen medan Micke var i huset och Simon i Timrå, men så kom Emelie och hälsade på ist, så det blev sitta o snacka lite skit ist för att städa :)
Mycket trevligt..

Näe, nu ska jag ta o plocka ur diskmaskinen..

Jag avslutar detta inlägg med en liten hälsning till Åsa: Jag är verkligen INTE det du skrev i SMS:et igår.. jag gillar det inte, så är det :)
Och om det är så som du sa idag, så funkar det inte på det viset, det borde h*n veta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0