En person som alltid gör mig glad

2012-01-09 @ 14:41:03

Måste jag bara skriva en person??

Aja, den personen som gör mej gladast är ju självklart Simon!
Utan honom så vet jag inte vad jag hade gjort ♥

Men utöver Simon så är det ju mina vänner o måste jag bara välja en så får det bli min allra bästa vän sedan 20år - Åsa ♥♥

Jag kan vara på skitdåligt humör, men behöver bara sätta mej o sms:a till Åsa så blir livet glatt igen :)
Eller bara tänka på våra gamla minnen, ja då skrattar jag alltid för mej sj!!


Tre saker du inte visste om mig
  • Mitt favoritland
  • Favoritsaker
  • Det här språket vill jag prata flytande
  • Dåliga vanor och laster
  • Bloggfavoriter
  • Mina favoritskor
  • Tre saker på min att-göra-innan-jag-dör-lista
  • Mitt bästa sminktips
  • Min favoritbutik
  • Så här var jag i skolan
  • Vanliga fördomar om mig
  • En person som alltid gör mig glad
  • Mitt drömyrke
  • Bästa resan
  • Det här får mig att skratta
  • Det här gör jag aldrig om
  • Bästa filmen
  • Min första tanke när jag vaknade idag
  • Det här drömde jag om inatt
  • Så här kommer jag vara som gammal
  • Vad ska mina barn heta
  • Mitt favoritresemål
  • Någon jag aldrig kommer släppa taget om
  • Barndomsminne
  • Min musiksmak
  • Min första pojkvän
  • Bästa tv-serien
  • Bästa tidsfördrivet

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0