En helt vanlig fredag

2012-01-06 @ 21:32:29

Idag har jag o Liten tagit itu med det vi ville ha gjort under hela jullovet, men fått skjutit upp då en massa sjukdomar, stormar o kylan ställt till det för oss!
Vi har nämligen åkt lite kälke :)

Egentligen var det meningen att det bara var Simon som skulle åka, men eftersom han ramlade av en gång så vågade han inte åka själv efteråt så då fick man ställa upp då..

Gudskelov så var inte nån av grannarna på synligt avstånd då vi svishade (stavning?) ner från taket på jordkällaren :)
Nästa år hoppas jag vi har hittat en bättre backe, för den var lite puttig den där - men ack så bra för en 2åring..

Imorrn ska Simon till mormor o morfar o vi ska väl fortsätta lite i huset där uppe, inför dess nya ägares ankomst.
Hoppas dock på liiiite skoj på kvällen åtminstonde, men det lär jag väl få drömma om?!

Apropå skoj.. längtar såå otroligt tills april - jaa, jag vet, det är 3mån kvar!
Men då har jag nästintill bestämt mej för att gå ut o ha skoj, för första ggn på nästan 4år :) :)

Detta --->Klicka här<--- funderar jag på att gå på.. beroende på OM jag har nån att gå med och om jag har nånstans att sova över *blink blink*

Pratade med mamma o de kunde mer än gärna ta Simon på natten, men jag känner inte för att sova där för då kommer han att vakna när jag kommer hem + att det blir fullt med sovplatser :/
Men som sagt det är 3 mån kvar, allt kan hinna hända/lösas!!

Näe nu blir det en kopp kaffe :)

P.S: Ni som är veteraner här på min blogg, ser ni den nya snygga bakgrunden? Flashig va??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0