Det här gör jag aldrig om

2012-01-20 @ 13:13:59
Oj vad svårt!!

Men en sak som jag aldrig vill vara med om en gång till är att paja korsbandet!
Fyyyyyy faen vad det gör ont :/
När man ligger där o försöker ta sej upp och det går inte - dels för att hela knäskålen är i helt fel läge och dels för att smärta som ilar o svider o ja, jag vill inte ens tänka på det....
Föda barn är en bra mycket bättre smärta - jag lovar!!

Det är det enda jag kommer på nu att jag inte vill göra om.. men man vet ju aldrig - olyckan kan komma när man minst anar det!?


Tre saker du inte visste om mig
  • Mitt favoritland
  • Favoritsaker
  • Det här språket vill jag prata flytande
  • Dåliga vanor och laster
  • Bloggfavoriter
  • Mina favoritskor
  • Tre saker på min att-göra-innan-jag-dör-lista
  • Mitt bästa sminktips
  • Min favoritbutik
  • Så här var jag i skolan
  • Vanliga fördomar om mig
  • En person som alltid gör mig glad
  • Mitt drömyrke
  • Bästa resan
  • Det här får mig att skratta
  • Det här gör jag aldrig om
  • Bästa filmen
  • Min första tanke när jag vaknade idag
  • Det här drömde jag om inatt
  • Så här kommer jag vara som gammal
  • Vad ska mina barn heta
  • Mitt favoritresemål
  • Någon jag aldrig kommer släppa taget om
  • Barndomsminne
  • Min musiksmak
  • Min första pojkvän
  • Bästa tv-serien
  • Bästa tidsfördrivet

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0