Det bara vräker ner!!

2012-01-05 @ 13:57:33

Jaha, det var det de.. från att vara slask o regn till att vräka ner snö!!
Vet inte vad som är värst egentligen - man slipper ju förvisso halkan när det snöar..

Aja, nog tjatat om vädret..

Jag har fått ett litet problem, eller inte så litet heller!
Jag kan inte sova på nätterna - så jag vandrar runt här hemma som ett lik på dagarna och måste göra nåt hela tiden för annars somnar jag :/
Simon ville att jag skulle sitta med honom o se på Timmy förut, men jag kände på en gång hur ögonen blev tyngre o tyngre!
Det var bara att kliva upp o röja lite i köket det!

Jag är ju trött när jag går o lägger mej, men hinner ligga i typ 10-15 min o en är jag pigg..
Så då är det bara att vända o vrida på sej i ett par timmar.
Natten mot mån (tror jag det va) så la jag mej vid 23 och klockan 4, hade jag inte somnat ännu!?
Tvärtom var det natten mot tisdag, då somnade jag vid tolv o vaknade halv5 och var pigg....
Jag orkar inte mer!

Aja, hänga tvätten kanske... innan jag somnar här åxå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0