4 januari

2012-01-04 @ 15:04:19
Fyy vilken skitdag, rent ut sagt!!
Både min kropp och mitt hår ser ut som 7 svåra år - (jag lovar) och sen gör det inte saken bättre att vädret inte är på min sida!

Hatar regn o slask, då blir det halt och man inte alls kan vara ute.. *blää*

Anyhow: Veckan i övrigt har väl varit precis som vanliga veckor: Micke jobbar medan jag o Simon roar oss själva med div. aktiviteter :)
Igår var vi ute o gick - till o med Simon traskade på i snabb takt - mamma hinner knappt med ;)
Idag är det skitväder som sagt, så då håller vi oss inne.. plockar på lite och har tvätten att pyssla med.

På fredag kommer tyskarna och ska sova i huset.. så nu är försäljningen inte långt borta.
Känns bra, men ändå lite vemodigt då jag verkligen ÄLSKAR det där huset.. Aja det blir nog bra med det åxå..

Jag som har lovat er läsare att det skulle bli mer bilder, men tyvärr har jag fortfarande inga batterier till digitala kameran så jag knäpper bara med mobilen nu och lägger upp direkt på FB.. men ska bättra mej på den fronten - LOVAR!!

Skulle verkligen behöva städa inne på Simons rum, där ser det verkligen ut som om stormen Dagmar hälsade på, men ska vänta med det tills nästa gång han är borta hos mormor o morfar.

Vi ska ju passa på att plocka undan lite leksaker som han inte leker med + bolltältet och det kan vi nog inte göra när han är med.. ojoj vilket liv det kommer att bli då :/

Bolltältet leker han bara i när han har kompisar här och i regel är då alla 250bollar utspridda över hela huset + att katten leker med bollarna på nätterna.. INTE KUL!!

Hade lite mer på hjärtat, men det tror jag att jag får skriva i den privata bloggen ist..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0