Allergi??

2011-09-21 @ 11:20:29

Nu har äntligen lämningarna på dagis kommit igång igen - inget grin eller skrik när jag ska gå och bara glada vinkningar ♥
Antagligast var det pga att det blev så långt "sommarlov" så han fick en ny inskolning, typ!

Men nu var det inte om Simon det skulle handla om idag (läs. i detta inlägg)

Min förkylning verkar ha gett med sej, men ögonen rinner lite fortfarande så vette fanken på vad det kan vara.. har mina misstankar på Våfflan, men det vette fanken det heller?!

Jag är ju allergisk mot katter, men Mercedes kände jag aldrig av nån form av allergi däremot Våfflan, hua vad det kan rinna och klia i ögon och näsan vissa dagar.
Konstigt det där, då bägge katterna har/hade likadan päls?!

På lördag ska vi ev. till Timrå och gratta min pappa som fyller ** år på måndag - kan meddela att han fyller jämt faktiskt ;) så det är bara att gissa er till det :D
Har inte köpt nåt till honom, men Lilleman och jag hade ju pyssel häromdagen så det blev lite trolldegsfigurer som vi tänkte ge bort :)

Nu har jag iaf bestämt mej; jag ska sälja Bosse Passat, men det är ingen hets med det.
Ska lägga ut en "intressekoll" på Blocket och se om det är nån som nappar för rätt pris och blir det så, ja då säljer jag honom (läs. med en klump i magen och tårarna brännandes bakom ögonlocken).
Vad jag ska ha för bil sedan??
Ja, funderar på en Audi 80 eller till och med en 100.

Kan även tänka mej en Golf alt. annan Passat... huvudsaken är att det INTE är en Volvo eller Saab!
Kombi är inte heller ett måste, men helst då jag bara kan backa med en sån *haha*

Nu ska jag göra mej lite lunch.

PoK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0