Torsdag...

2011-09-08 @ 14:36:29
Imorse så försov vi oss inte, dock är dagis stängt så vi hade inget att ta oss upp tidigt till ;)
Så vid 9 började Lillen vakna till liv och då hade jag legat vaken en bra stund, men inte kunnat kliva upp pga han sov på min mage från 8 imorse ♥

Nu kommer Micke bli glad, för det innebär att han kan få tillbax soffan redan ikväll *tihi*

Nu på förmiddagen så har Simon och jag varit inne hos grannen och busat - barnen har busat iaf :)
Mycket trevligt och till och med så jobbigt för en Liten man som rent av somnade i soffan efter han fått ny blöja och ett glas mjölk ♥

 Jag och Lilleman imorse - morgonmyser ♥


 Och mitt utslagna ♥ trött efter all lek :)

Mobilbilder, därav kvalitén!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0