Skithelg

2011-09-19 @ 18:40:21
I helgen har jag och Lilleman legat däckade av förkylning, eller ja, JAG har legat däckad medan Lilleman trots rinnande näsa m.m har varit i sitt esse :)

Med andra ord blev det inget dop för oss, menmen sjukdomar kan man inte rå för - dessa jäkla dagisbaciller!!!

Nu när helgen har gått så verkar det vara på bättringsvägen även för lilla mej.. trodde att det var nån form av öroninflammation på G i går då jag hade sååå ont att jag bara ville lägga mej ner och gråta.
Men idag är det bättre i örat, bara ett litet lock och det är ju positivt för då hör jag inte allt ;)

Nää nu måste jag ta tvätten och sen ska jag "kaffemysa" med min underbara (men snoriga) son ♥

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0