Sjuuuuk

2011-09-12 @ 15:50:31
Ja, så har helgen passerat, min födelsedag tillika.
Hade en jättetrevlig kväll med mamma och pappa i fredags, med en massa fika och surr ♥
Jag fick det jag hade önskat mej - en torkställning modell större än den jag redan hade, just pga att det bara fick plats 2 maskiner på den lilla och det blir ju alltid mer när man har barn :)

Pengar fick jag åxå, och för en gångs skull så ska dessa gå till kläder!
Jag har inte handlat kläder till mej själv på flera år, eller jag köpte ett linne till Simons dop förra sommaren + en klänning nu i sommar, annars var det nog sjukt länge sedan!

I lördags var vi iaf på middag hos svärfar och det bjöds på gomiddag :)
Lilleman åt och åt så det stod ut genom öronen på honom och ja, kan säga att han blev nog mätt han med.

Igår så var vi bara hemma, eller for en sväng till Stöde och hälsade på Ingemar, men annars så låg jag nog hela dagen med en påbörjad förkylning.
Alla 3 i familjen är väl lite hängiga, men jag är nog "sjukast", men aja överlever nog denna gången åxå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0