"Saknar dej och dej och dej....."

2011-09-22 @ 12:12:49
Så otroligt mycket piggare jag har blivit efter operationen!
Kan numera kliva upp vid 7 och hålla mej uppe hela långa dagen och ändå känna mej pigg när jag går och lägger mej - UNDERBART!

Idag har jag en såndär "saknadag" eller iofs så har jag det varje dag, men just idag så vill jag bara krypa ner i soffan med en ask choklad och bara sakna de som inte finns i mitt liv just nu pga olika anledningar..
Men ska åka till Stöde sedan och hämta mitt ♥ och sedan blir det lite bus innan Micke kommer hem :)

Snart fredag och sedan är det helg och det känns underbart, kanske man kan få sova en liiiten stund x-tra då? Eller nehe...

Det är det som är så kul med Lilleman; på veckorna när han ska upp till dagis, då får jag väcka honom där vid 7.30-8 tiden, medan när det är helg eller om han är ledig, ja då vaknar han självmant där vid 8 och tvingar upp en annan åxå?!

Buskillen, som för övrigt kom på ett "jättekul" bus förra helgen.
Han väckte mej vid 8 och klev upp själv precis som han brukar göra, men en sak gjorde han annorlunda... han gick in på toa och klättrade upp på toastolen och ställde sej upp och lekte med vattnenkranen i tvättstället :)

Nu ska jag ta mej lite yogurth (stavas det sådär??) och sen på det en kopp kaffe ;)

Ta vara på varandra och tänk på att fastän man kan ha en glad sida utåt kanske man inte mår så bra inombords!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0