Piggare och piggare

2011-09-02 @ 11:37:12

Tjoho på er!

Igår när jag vaknade vid sisådär halv 8 så var jag utsövd?
Det har inte hänt på sjukt länge, så antagligen har min kropp varit så slut av att ha ont hela tiden så det är därför jag varit så trött!?
Efter vi skjutsat Lilleman på dagis så åkte vi hem och plockade lite innan vi åkte och käkade lunch på baren :)
Har upptäckt en sak som var "tummen upp" med att inte fått ätit från fre-tis - jag kan inte äta lika mycket längre.. magsäcken har väl krympt ihop på mej..?

Efter dagis så fick Simon vara med farmor medans Micke var tvungen att jobba ett par timmar, så jag fick vila lite.
Jag får ju lyfta och är egentligen ingen fara med att ha Simon ensam, men OM jag får ont eller känner att jag vill vila en stund så är det lite dumt att vara ensam med honom.
Vid 21 när de kom hem igen så var Simon så trött eftersom han inte hade sovit nåt på dagis så han tvärslocknade efter en flaska välling ♥

Idag jobbar Micke igen och Lilleman är hos farmor medans jag hade tänkt försöka mej på att tvätta lite grann, men vet ej om jag klarar av att huka mej ner så långt??!!
Har inte ont alls nu och jag klarar till och med av att klä på mej inom en rimlig tid :)
Kunde ju faktiskt klä på Simon imorse och han fick komma upp i mitt knä åxå, utan att det gjorde ont i magen då jag lyfte honom!

En kopp kaffe medan jag funderar på tvätten.

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0