Packning pågår

2011-09-28 @ 10:14:11

Ja, idag efter jag har hämtat Simon på dagis så ska vi styra kosan mot Timrå och hälsa på
Jag måste in på arbetsförmedlingen imorrn och då passar vi på att sova över i Timrå.

Tänkte promenera upp och hälsa på Åsa på eftermiddagen, efter att Simon och jag ätit middag, så det kommer nog att bli en trevlig kväll

Det är roligt det där, att man får nästan det tredubbla packning när man har barn som ska med.. trots att det bara gäller över natten?!
Jag brukar alltid packa ner dubbelt upp till Simon; alltså dubbla byxor, dubbla tröjor osv. mest för att jag vet hur han är - alldeles för lik mig och min familj som alltid skitar ned oss

Egentligen har jag ingen lust att åka nånstans öht, men kan vara skönt att komma i väg en stund åxå.. känns ju liksom som att jag har alldeles för mycket att göra hemma här och Lilleman trivs ju på dagis nu så tycker att det känns tråkigt att ta ledigt åt honom imorrn, menmen.. får busa ordentligt hemma ist då (läs. med morfar)

Jag ska packa med mej kameran och SKA försöka få fingrarna ur arslet och knäppa lite fina höstbilder på lilleman, men ni vet hur det är; åldern börjar ta ut sin rätt

Fortsätta packa och sen blir det en kopp kaffe till

Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0