Ofrivillig sovmorgon och tappad inspiration....

2011-09-07 @ 11:54:30

Vaknade imorse när Micke skulle fara iväg på jobbet, så jag ställde om klockan till 8 ist för halv.
Sedan minns inte jag nåt mer förrän klockan var 8.40 då lilleman väckte mej :o

Gahhh, vi som skulle på dagis till 9... och hinna med att ge Simon vällingen och ny blöja+kläder det hinner man inte på 20min och absolut inte med tanke på att det är en bilresa på ca 10 min till dagis åxå!

Ringde till dagis och sa att vi skulle komma till 9.30 ist och då behövde vi inte stressa heller ;)
Fan, jag som aldrig brukar försova mej.. menmen nån gång ska vara den första med allt sägs det va??

Förr om åren (när jag var ung och vacker, som mamma brukar säga) så satt jag nästan varje dag med block och penna och skrev allt från dikter till långa noveller.

Men nu för tiden så får jag inte till det... har början på sjukt många dikter i mobilen (både SE:n och Nokian) men får aldrig till en fortsättning..??

Tappar man inspirationen när man blir äldre och får barn eller vad fanken är det??
Jag som älskar att skriva, det är ju det enda som jag alltid brunnit för...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0