Ny blogg med lösen!

2011-09-25 @ 15:51:59
Som ni kommer att märka här på bloggen så har jag startat en ny blogg där jag kommer att skriva lite mer privata grejjer i.
Men jag kommer fortfarande ha kvar denna så ni kommer inte att gå miste om allt det roliga som händer i vårt liv :)

Jag bara känner att jag behöver en blogg där jag kan skriva som jag känner utan att det ska komma kommentarer både irl och via mail som jag känner att jag skulle kunna klara mej utan ;)

Jag kommer att länka i denna blogg då det blivit nåt nytt i den andra, men självklart är det bara de som jag personligen vill som kommer att få ta del i det som står där!

Så ni som vill ha lösen kan ju fråga efter det och får ni det inte ja, då är det bara så :) Jag tycker inte illa om er för det ;)

Puss och kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0