Tomsurr - som vanligt

2011-09-30 @ 10:20:27
Idag är det en sån där dag som man önskar att man hade kunnat ligga kvar i sängen en stund till, jag drömde nåt så underbart och vaknade med ett leende på läpparna när Lilleman väckte mej vid 8-tiden :)

I onsdags var ju jag och Lilleman upp på ett besök hos Åsa då vi ändå var i Timrå så att säga.
Det var mycket trevligt och lite skvaller och skratt blev det iaf :)
Vi tittade på lite bilder och texter på roliga (läs. intressanta) grejjer ;)

Igår var jag ju ner en sväng på stan - stora Sundsvall (ironin flödar) och sprang in på Arbetsförmedlingen, eller sprang och sprang, gick bort dit gjorde jag ;)
Besöket där tog väl ca 10-15 minuter och medan jag väntade på att bussen tillbax till Timrå skulle gå så gick jag in på banken och sedan satt jag mej ute i solen och bara var... ensamheten och lugnet infann sej relativt snabbt :)

När jag kom tillbax till Timrå så hade mamma/mormor och Simon kommit ut och de busade på i solen.
Efter lunch och en kopp kaffe med mamma så packade vi in oss i Bosse och styrde kosan hemåt igen..
Skönt att komma hem, men skulle mer än gärna ha kunnat stanna kvar en natt till ;)


 Lite bilder blev det denna gång åxå, precis som jag lovade er.. ännu är inte undrens tid förbi så att säga :)

Nu ska jag ta mej ännu en kopp kaffe medans Lilleman springer runt och leker.

PoK på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0