Födelsedaxfirande

2011-09-24 @ 22:39:49

Tjolahopp!

Idag har vi varit hemma hos mamma och pappa hela dagen.
Pappa fyller ju som sagt år på måndag och eftersom de är borta på en liten resa så firades han idag ist.
Simon har ätit 4 (!) bitar tårta, så han lär inte sova nåt i natt heller..??
Men va´ gör det, då det ändå är lördag :)

Har ett jättebra blogginlägg på lut, men måste vänta med att skriva det tills jag har mer tid, så ni får ge er till tåls till imorrn eller till veckan :) Men det kan det väl kanske vara värt??
Ni vet att jag skrev att jag tappat inspiriationen.. jag tror att det kan vara på väg tillbax ;)

Nu: Kolla lite mer på fejjan, sen försöka få S. att somna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0