....

2011-09-05 @ 13:25:10

Idag är det första dagen jag och Simon är ensam hemma efter min operation och det går faktiskt bra!
Trodde först att det skulle bli jobbigt med tanke på att jag fortfarande har liiite ont i 2 av mina 4 sår och stygnen är ju kvar en vecka till, men gudskelov är både han lugn och jag har gått från att vara bra till superbra under helgen :)

Lilleman har blivit lite snuvig, fast inte så mycket - bara lite snorig som han inte ens verkar bli störd av så är ingen större del att lägga ner energi på ;)

I natt var första ggn som jag kunde ligga på sidan utan att få ont, så nu är det inte lång tid kvar av min återhämtning.
Ligger på soffan och Micke i sängen just pga att S. brukar ju komma och lägga sej hos mej under natten och vill inte riskera att han sparkar eller lägger sej på min mage - för det gör ont!
M. saknar soffan säger han och jag saknar sängen, men stygnen tas bort nästa tisdag så får uthärda ett tag till :D

På fredag blir man ett år äldre igen då.. hela 29 år!
Nästa år det fest (sägs det) men jag vet inte alls jag.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0