Det sägs...

2011-09-27 @ 12:30:12
att gammal kärlek aldrig rostar, men är det verkligen så för oss allihopa??

Jag personligen har en gammal kärlek kvar i mitt hjärta, som förmodligen alltid kommer att vara där :)
Inte så att jag vill ha tillbax honom, utan det är mer så att man tänker på honom ibland och undrar hur han har det nu för tiden..
Nu har ju jag honom som vän på FB så jag är ju lite uppdaterad vad som händer i hans liv, men ändå ;)

Den här killen han stal mitt hjärta en sommardag och ja, som sagt så har han kvar en liten del av hjärtat som jag förmodligen aldrig kommer få tillbax, men va gör det??

Jag har ju ganska lätt för att bli kär, men förälskad det är ett mysterium för mej.. tror att jag har varit riktigt förälskad 2ggr i mitt liv.

Egentligen vet jag ingen anledning till detta inlägg, det var bara nåt som ploppade upp i skallen på mej en dag och jag fick tanken att skriva ner det :)

Har ni nån gammal kärlek som finns där inom er??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0