Borttappad

2011-09-15 @ 10:05:14
Förkylningen är någotsånär på bättringsvägen, är bara lite snorig nu och har hosta.
Det värsta av allt är att jag har tappat rösten!!??
Kan ju prata, men det försvinner ord och jag mest väser fram det jag vill ha sagt :/ aja, det kan ju tyckas vara skönt för Micke och Simon att inte jag kan säga så mycket :D

Simon har blivit lite snorig han med och har torrhosta, men ingen feber så han fick åka på dagis idag åxå.

Igår var vi iaf nere hos mamma och pappa, eller jag och Simon var nere hos mamma medans Micke och pappa åkte på en tripp ner till Stocka för att köpa en åkgräsklippare :)

På lördag är det dop och om lillemans förkylning blir värre eller om den är i samma stadie som nu, så får han vara hemma hos mormor och morfar.. huvudsaken är ju att vi kommer ;)

Nää nu ska jag ta mej en kopp te i hopp om att rösten kommer tillbax!
Hoppas att jag inte behöver prata i telefon idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0