Vilken dag

2011-10-21 @ 18:53:43
Dagen började med att jag vaknade med världens jäkla halsbränna sådär vid halv6 tiden imorse *suck* och döm av min förvåning när jag upptäckte att Lilleman fortfarande sov i sitt rum :)
Det blev ju så att jag tog och la mej i sängen ändå igår kväll - tänkte att det får bära eller brista och som sagt så gick det kanoners :)

En timme senare alltså vid halv7, ja, då kom Lillen med stormsteg till sovrummet, trodde inte att jag skulle somna om då just pga halsbrännan, men det gjorde jag ca 1 timme iaf.

Efter att Simon fått vällingen och jag mitt morronkaffe så satt jag/vi och kollade på tv:n en stund, då jag hör att Lilleman säger: ojojoj innifrån sovrummet...??

Då har han varit i farten med att plocka undan glas som stod på vardagsrumsbordet och råkat satt i hop 2 st så det ena har gått i tusen bitar!!!
Fråga inte vad han gjorde i sovrummet med dem!

Gudskelov så gjorde han inte illa sej, men jag fick lov att lyfta ut honom från sovrummet och var just i färd med att dra fram snabeldraken när Simon gjorde sej uppmärksam på att han avskyr den.. så det var bara att stänga dörren in till sovrummet och låsa efter mej det, i väntan på assistans av Micke :)

Innan lunch så kom nästa olycka, återigen lillemans verk..
Han skulle dra ut en låda med dukar och drog lite för långt, så han fick hela lådan över tårna och det blev ett sjujäkla oväsen på honom :/
Tur att tutten fanns nära till hands :)

Nu sitter han stilla och ser på tv och jag ska alldeles snart gå dit och sätta mej med honom och fredagsmysa, han och jag.. medan Micke är i Stöde.

Vad ska ni som läser göra i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0