Rubrik saknas pga dålig fantasi...

2011-10-26 @ 10:52:06

Orkade inte blogga nåt igår, var så utmattad så jag bara kände blääää inför allt!

Men nu medan Lilleman är på dagis och innan jag ska börja på att försöka mej på att röja upp i köket så kan jag ju passa på att blogga lite iaf :)

Gårdagens sjukhus besök blev inte av öht, och det var inte pga sjukdom eller så utan mer otur eller hur man kan kalla det: Det började med att bilen inte startade pga kylan, och sen så kom vi i väg så pass sent pga detta så det kändes bättre att boka om tiden så man inte måste stressa ner - halt och jäkligt med sommardäck!?
Men skulle få en ny tid skickad så det löste sej till det bästa ändå ;)

Efter lunch så gick jag och Simon ner till Bodil på fika :) surra lite skit och ja, hade allmänt trevligt.

Idag är alltså Simon på dagis och jag känner mej inte sjuk, men trött i kroppen - förkylningen som jag hade på G verkar ha flytt sin kos, för det enda jag känner av nu är lite snuva..
Antagligast så lär det bara smälla till en dag så ligger man där med feber och allmänt dödssjuk ;)

Nej, nu ska jag ner och tvätta lite Simon-kläder o sen blir det operation hitta diskbänken :)

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0