Svammel svammel och åter en massa svammel!!

2011-10-24 @ 13:58:27
Hua, känner i kroppen att det är en förkylning på G.. orkar inte och absolut vill jag inte, menmen har ju ändå klarat mej bra med tanke på att Lilleman har varit snorig i 2v och likaså karln i familjen :)

Helgen har varit, ja, som vanligt.
Inget nytt att tala om - jag och Simon har varit hemma och busat medan Micke varit i Stöde.
Ja, vi var en sväng till Lotjärn och grattade Mickes farfar i lördags - gott med smörgåstårta :p
Igår var Lilleman så sur, för att han hade sovit skitdåligt under natten (läs. bara 6 timmar)!
Så han grät och var så elak, men efter att ha fått vilat i sisådär 2 timmar så var han sej själv igen - den glada Simon som vi alla känner igen och älskar ;)

Imorrn är det dax för sjukhusbesök för Simon, dax för att få domen - blir det glasögon eller lapp eller kanske inget alls?!
Hoppas på det sistnämnda :)

Åh, har fått order av min kära sambo att knäppa kort på Bosse Passat inför annonsen vi ska lägga ut.. är ju definitivt säkert nu att han ska bort, med dubbla känslor för min del självklart..
Men jag/vi måste ha en annan driftsäker bil som inte får för sej att sluta funka helt appropå!?
Så som det låter nu så verkar det som att jag snart kommer att bli BMW ägare?!
Aja, den som lever får se...

Hoppas att jag får massa pengar i julklapp.. har hittat en sak som jag verkligen, verkligen vill ha ;)
Var till och med inne på att försöka sälja av en massa grejjer i helgen som jag inte använder bara för att få råd till en sån här:
Den kostar ungefär 1000kr ny på netonnet så den är inte dyr!

MEN hittade denna iaf på blocket åxå, för 400kr och då var den åxå ny, men tyvärr hade jag inte de pengarna och den fanns i Kramfors så det kommer garanterat kosta lika mycket som att köpa den från nätet!

Så vi får se vad som händer till jul :)

Nä nu ska jag ta mej en kopp varm buljong - faktiskt jäkligt gott när man känner sej snuvig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0