Min helg....

2011-10-02 @ 13:25:51
Då var det söndag igen då!
Fattar inte vart veckorna tar vägen, det är redan 2 oktober, Simon fyller 2 år om bara sisådär 2½ månad!!??
Har redan börjat klura på vad han ska få till födelsedag och jul :)

MEN nu var det inte det jag skulle skriva om.. eller egentligen vet jag inte vad jag hade på hjärtat, men ett inlägg tänkte jag skicka i väg idag iaf ;)

Kan ju ta och skriva lite om min/vår helg.

I fredags efter Micke slutat jobbet så åkte vi ner till Timrå - igen, för att pappa skulle åka upp till Kramfors och köpa en ny bil och behövde självklart chaufför!
Då passade jag och Lilleman på att mysa/busa med mormor lite, så mycket att hon till och med hade ont i benen igår :D

Igår lördag, då var det deras tur att komma upp till oss.
Pappa ville testa nybilen och han skulle ändå hjälpa mej med lite grejjer så de slog 2 flugor i en smäll så att säga ;)

Efter de hade åkt hem på eftermiddagen så åkte Micke till Stöde för att hjälpa en kompis, medan jag och Simon tog Bosse och åkte en sväng på ICA för att handla lite middagsmat.

Vid halv sju somna Lilleman en sväng och sov till halv åtta då det var dax för middag - Pasta med ost och skinksås *mumms*
Det uppskattas likväl av oss vuxna som av Lilleman, så det är skitkul att göra ordning det.
Hur mycket lunch/mellis som Simon ätit så vräker han i sej det ändå :)

Anyhow: Senare på kvällen så fick vi besök av Rolf och Bodil och det var jättetrevligt - måste göras om :)
Det blev lite öl (läs. för mej) och lite musiklyssnande m.m och klockan 4 imorse, då gick jag och la mej - nattugglan som jag är ;)

Nu blir det iaf en kopp kaffe, sen så har jag ett litet "privat" inlägg på gång åxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0