Trött.nu

2011-10-30 @ 12:18:45

I morse bestämde Simon sej för att kliva upp kl. 7 ist för de stadiga 8.30-9!
Fast om man tänker efter så var ju kl. 8 för honom eftersom vi ställde tillbax klockorna i natt :)
Så därför känner man sej ganska så död nu, trots att jag sovit hela natten.. aja, kan ju bero på detta trista, gråa vädret åxå!?

Igår var vi på resande fot nästan hela dagen.
Först så var vi på dagis för fotografering av Lilleman :) så fina bilder så, blev det ♥
Därefter så for vi vidare till Norrhassel för julmarknaden, träffade Åsa och skvallrade lite + en liten hemlig sak som vi/jag gjorde ;)
Ni som har fått lösen till den andra bloggen vet vad det gäller...

Träffade även den mest underbara läraren jag någonsin har haft - vår mentor på gymnasiet; Åsa :)
Var så underbart och trevligt att träffa henne igen efter ja, 8år :)

Efter den snabbvisiten så åkte vi hem och gick på kalas - Olivias första kalas!
Så med andra ord, hade vi en väldigt hektisk lördag, men dock jättesupertrevlig :)

Idag är Lilleman lite snuvig, eller det har han varit till och från nu i 3 veckor, men idag har han hosta och näsan rinner som ett vattenfall.
Så imorse var det att ge lite nässpray och lite varm välling, så blev det lite bättre..

Nu ska jag koka upp lite buljong till Simon åxå, så att hostan blir lite mindre - gudskelov har han ingen feber, men det brukar han få så sällan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0