Snoris

2011-10-12 @ 09:40:41

Lilleman får vara hemma idag med..
När jag väckte honom imorse så var han jättetäppt i näsan och blev jätteledsen - la sej på soffan och grät/gnällde!
Han har ju varit småsnorig hela veckan, men det är nu som täppan kommit.

Tog febern på honom och den är normal, men han får vara hemma ändå eftersom vi ändå ska ner till Timrå imorrn så skulle han ju ändå vara ledig då.
Sen så vill jag inte att han ska bli sämre till helgen då han ska få vara hos mormor och morfar :)

Nu återstår bara att se om jag åxå åker på nån förkylning då... det kommer jag ju så det är inget att diskutera, frågan är bara NÄR :/
Micke kände sej lite snuvig imorse han, så ja, det kommer nog bli en trevlig helg - barnfri och förkylda!
Vet ej om jag ska skratta eller gråta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0