Höstdag

2011-10-17 @ 15:01:00

Idag är det en riktig höstdag; det blåser och är mulet, ser nästan ut som att det kan komma regn eller rent av snö vilken stund som helst :/

Lilleman sover på soffan och jag sitter och glor runt lite :) ska alldeles snart bege mej in i köket för en röjning av div. saker som står på bänken!
Knäppis Simon som vägrar ligga i sängen på dagarna, han ska promt ligga på soffan med Barnkanalen igång och vips så har han somnat.. aja huvudsaken är att han vilar iaf!

Satt ute på Gina Tricots hemsida förut och fyyy vad mycket kläder jag hittade som jag bara måste HA, tur jag fick lite pengar i födelsedaxpresent ;)
Ska ju nerövers med mamma ev. nästa fredag och shoppa :)

Åhh, dessa klossar som ligger överallt - vet inte hur många ggr om dagen jag plockar ihop dem??!!
Menmen har man barn så måste de får använda alla sina leksaker, även om det är inne på rummet eller ÖVER HELA HUSET!!
Aja...

Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva.. känns inte på nåt humör för bloggning idag egentligen, men ett litet inlägg fick ni ju iaf :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0