Sjukt trött

2011-10-05 @ 14:03:47
Idag är första dagen på länge efter min gallstensoperation som jag känner mej ordentligt trött.. förvisso så beror det nog på nattens bravader, så det är befogat :)

Har varit en sväng till Torpshammar idag, åkte dit och handlade på Coop ist för (läs. tråkiga) Ica i Stöde..
Blir lätt ledsamt/tråkigt att handla där, då de inte har så mycket annat än samma och samma - om man säger så :)

Åkte förbi Mickes jobb hann vi med åxå innan vi styrde kosan hemövers igen.
Simon fick leka lite med Gry innan det var dax för lunch och nu sover han, fast vi har varit lite ovänner han och jag idag, men det är sånt som händer, när bägge två är tjurigare än allt helvete och att han inte kan göra sej förstådd riktigt :(
Men han vet iaf med sej att då han har gjort nåt fel, för då kommer han och kryper upp i famnen på mej, ger mej en stor kram och en puss på munnen ♥ och vem kan vara fortsatt arg på honom då?

Pratade med mamma förut och de (läs. mamma och pappa) funderar på att låna Simon en natt - lör-sön och det känns väl lite delat.. inte så att jag inte litar på dem, men hur ska jag kunna vara från Simon??
Okay, det gick bra på sjukhuset, trots att jag hade den där klumpen i magen hela tiden..
Aja får se vad som sker :)

Skulle vilja ge mej ut på en promenad men tror inte att ryggen klarar av det + att Lillemans vagn är i Forden.. så får ta det nån dag när jag är ensam eller om jag har barnvakt :)

Nu ska jag fortsätta med mitt, INNAN jag somnar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0