Förra torsdagen...

2011-10-19 @ 15:04:00
Har ju totalt glömt bort att berätta om hur det gick på sjukhuset i torsdags - när jag skulle göra om mitt cellprov.
Det gick... INTE ALLS!
Kom ner till Timrå till kl. 10 och allt var frid och fröjd, pappa som ändå skulle på skroten skulle vara snäll att skjutsa in mej till sjukhuset till kl. 14.

Så strax innan han kommer hem så går jag på toa, och ja gissa tre ggr.. nu är inte jag den som brukar skriva ut såna här personliga grejjer här i bloggen, men nu kan jag inte dölja det längre.. JÄVLA MENS!!
Jag hade sagt till både Micke och mamma under veckan att det skulle inte förvåna mej om jag får den på torsdag - antingen på morron eller när jag kommit hem till mamma, och mycket riktigt 1 dag tidig fick jag den, just på den dagen!!

Så det var bara att ringa in och boka om tiden det - för 100:e ggn ungefär :/
Ville få tid samma dag som vi ändå ska in med Simon på ögon, alltså nästa tisdag, då vi ända är där nere så att säga, men det gick inte!
Så den enda tiden de hade, det var den 7 november - återigen samma vecka som jag ska ha mensen fast denna ggn är det 3-4 dagar före så kanske den håller sej borta ändå!
Men med min vanliga otur är det samma visa igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0