Regn - typiskt höstväder

2011-10-27 @ 10:37:01
I natt så kunde jag fan inte somna, vet inte om det beror på att jag sov nästan en timme på soffan när vi skulle kolla på Bron eller om det beror på vädret!?
Men ösregnade gjorde det iaf vid ett tiden då jag kröp ner i min kabin (läs. på soffan).

Lilleman han somnade tidigt igår kväll - 20.30 hade han redan krypit ner i sin säng och fått tutte och nalle, men vaknade till under True Blood för att snabbt somna om igen.
8.15 väckte jag honom i morse :)
Så fan ska vara om han är trött idag, skämt åsido!

Jag som skällde så ordentligt på Micke igår att han var så illa tvungen att lägga om till vinterdäck på Bosse Passat eftersom det regnade och jag trodde att det skulle frysa på under natten.. tror ni att det gjort det?
Nejnejnej, det regnar fortfarande och är nästan 10+ grader!!!!
Aja, nu är det gjort iaf ;)

Jo, som jag skrev för ett par dagar sedan så är ju Bosse Passat till salu, så om det är nån som vill köpa min älskling så kan ni klicka er vidare till denna länk: Bosse Passat då kommer ni direkt till annonsen på Blocket och får lite mer fakta osv :)

Kaffet väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0