Ramla ur sängen!

2011-10-05 @ 09:23:25
Som ni vet så brukar ju Simon somna i sitt eget rum på kvällarna, för att vakna där mellan 2-6 och komma trippandes med täcke och napp till min säng.

I natt kom han till mej vid 2-tiden tror jag det var, jag lyfte upp honom och han somnade om i Mickes säng - precis som vanligt.

Men vid 5-tiden så vaknar jag av att han gråter och skriker så förskräckligt!?
Trodde först att han hade råkat tappat nappen under sängen, men när jag vaknade till lite så såg jag att han hade fastnat mellan vår säng och resesängen!

Vi har ställt resesängen mot vår säng så inte han ska rasa i golvet när han vänder och vrider sej under natten och tur var väl det, för annars hade han åkt i golvet i natt...

Därför får han vara hemma från dagis idag och vila upp sej, för efteråt hade han jättesvårt att somna om - låg bara och grät och grät i ca 20 min i min famn och sen när han väl somnade om så sov han inte riktigt.

 En bild från i våras/sommras när Simon var sjuk.
Men tycker den passar så bra idag efter en sådan händelse ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0