Ordningen återställd :)

2011-10-16 @ 20:14:16
Nu har Lilleman kommit hem igen från en helg (lördag-söndag) hos mormor och morfar :)
Det hade gått kanonbra och mamma sa till och med att detta kommer de att göra om mycket snart och det tycker jag låter som en toppenbra idé ;)

Inte för att jag inte har saknat mitt lillhjärta, utan mer för att det faktiskt var ganska så skönt att vara barnledig en kväll och kunna göra vad vi ville och bara vara oss :)

Imorse vaknade jag vid 9 och hade så ont i ryggen efter att ha åkt Mercedes (lastbilen) hela dagen igår så jag gick och la mej på värmedynan till 12 - det ni, hade jag inte kunnat göra med Simon hemma ;)
Skämt åsido, jag älskar Simon till döds och skulle verkligen göra allt för den pojken, men ibland behövs det faktiskt att vara utan barn åxå.
Dessutom har vi aldrig lämnat bort honom över natten sådär och han är snart 2 år!

Nu ska jag snart gå och ställa mej i duschen och sen blir det nattning för Lilleman - om han behagar att somna :)

♥ Hoppas, önskar och drömmer ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0