Ny hobby :)

2011-10-10 @ 13:42:40
Här i huset ljuder det nu toner av nån som har fått en ny hobby :) det är Simon som igår fick ett munspel av morfar.
Det spelas hej friskt och igår kväll så var det så genomblött av all spott så vi fick lägga undan det ett tag!
Det uppskattades inte av Simon då, men det kom inget som helst ljud i det så vi var faktiskt tvungen..

Försökte knäppa några bilder på honom i morse när han spelade, men har tvärslutade då han såg att kameran kommit fram :( men det kommer väl andra tillfällen!?

I all musikspelande som är mer bara ljud än "musik" så håller jag på att leta efter ett par hängselbyxor i strl. 92  - till lillemannen då med andra ord...
Har hittat några på tradera, men jag tycker de var för dyra så det sket sej :/
Hittade ett par på Åhléns men då var deras största strl. 86 och det kan han ha nu (läs. snart) och jag köper hellre lite för stora än ett par som han kanske kan använda i ett par månader!

Aja, får se hur det blir med munspelandet och byxbekymret..
Nu ska jag fortsätta med lunchen (en aningens sen, men Lilleman åt inte frukost förrns kl. 9 imorse).

Jo, förresten innan jag avslutar; I natt var det andra natten i rad som Lilleman sov hela natten i sin säng på sitt rum :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0