Nästan 1½ timme

2011-10-11 @ 14:41:13
Var vi ute och gungade i lekparken - jag och mitt ♥
Trots att vi har en gunga ute på altanen så ska han promt gå ner till lekparken och gunga.. visst det gör väl inget, men det är jobbigare att få hem honom därifrån.

Tycker att det är så svårt med kläder nu för Simon, vill ju inte klä honom för varmt, men inte heller så att han fryser.
Och skor ska vi absolut inte prata om.. passar det med stövlar eller kan han använda joggingskorna fortf. eller ska jag börja med vinterskorna??

Dessa evinnerliga frågor... på det sättet hoppas jag att snön kommer snart - då är det vintermunderingen som gäller :) snabbt och enkelt :D

Anyhow: På väg tillbax från lekparken så gick vi förbi postlådan och såg att mina förstoringar jag beställde förra veckan hade kommit åxå :) så nu fattas det bara 7 ramar så ska de hängas upp!

Åhh, känner egentligen inte för att åka nerövers på torsdag.. menmen, måste ju in på sjukan och ta om det där jäkla provet, som de har skickat nya tider om i över 3 månader, men jag har fått avboka dem varje gång - sist för att jag var nyopererad!

Jo, har glömt att berätta att på lördagkväll/natt är vi barnlediga för första ggn - Simon ska få sova hos mormor och morfar :)
Håller tummarna för att det kommer att gå bra, men det bör det göra.. annars får de väl komma hem med honom igen då *haha*
Så nu funderas det ordentligt på vad vi ska tänkas hitta på... blir väl sova eller nåt sånt ;)

Undrar jag vad Micke säger när han kommer hem och ser att inte maten är klar - för att jag inte har orkat åkt på nån jäkla affär idag??

Ähh, det skiter jag i.. skickar han att köpa nåt snabblagat :) kan ändå inte åka nu för Lilleman sover och det är bra det, för han har kommit på att han inte ska vila efter lunch utan helst efter middagen och vem vill somna i tid då till kvälls - inte Simon inte :/

Tycker det har blivit dåligt med kommentarer på sistonde..
Ingen som har tips på vad jag ska skriva om eller kanske jag ska lägga in fler bilder??

Förslag uppskattas faktiskt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0