"Jag saknar dej"....

2011-10-20 @ 12:05:15

I natt är det jag som har legat på soffan medan Micke fick ta sängen tillsammans med Lilleman.
Hade ju tänkt göra så i helgen, men Micke erbjöd sej igår och jag var inte sen med att tacka ja :)

Så i natt fick jag sova utan att agera kudde åt Lilleman och trots att jag gick och la mej skitsent eller ja, sent iaf (läs. sisådär efter halv 1) så var jag pigg och utsövd kl. 8 när Lilleman väckte mej.. tillochmed någotsånär piggelin när jag väckte Micke vid 6-snåret :)
Ingen nackvärk har jag heller, så jag tänker nog inta soffan resterande nätterna under denna vecka ;)

Blev faktiskt rätt så glad häromdagen när jag satt ute på FB.. en gammal killkompis (som ville vara mer än kompis med mej på den tiden) började skriva på chatten!

Och det som gjorde mej sådär glad var det första han skrev till mej; "Jag saknar dej"..
Inte för att jag någonsin hade samma känslor för honom som han hade för mej, men bara det att han skrev så gjorde mej faktiskt jätteglad och rörd..

Vi har inte träffats på 3 år och ja, inte pratat på sjukt länge heller, så det värmde faktiskt + att jag insåg hur mycket jag åxå saknar tiden då vi umgicks :)

Han är faktiskt världens snällaste kille och på den tiden kallade jag honom för min ängel, för han var den som ställde upp i alla lägen och det känner jag än idag, jag kan verkligen prata med honom om precis ALLT!

Nu skriker kaffemagen så det är väl bäst att man går och brygger på en skvätt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0